زنیدپور: استقلالیها پیشنهاد دادند اما فکر و ذکرم استیل آذین است
نوشته شده توسط : alireza

هافبک چپ پای استیل‌آذین گفت: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم.

"میلاد زنیدپور" طی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، در خصوص شایعات اخیر مبنی بر مذاکره وی با باشگاه استقلال برای جدایی از تیم استیل‌آذین گفت: طی روزهای گذشته صحبتهایی در این خصوص مطرح شد که من به هیچ عنوان در جریان آن نبوده و در حال حاضر هم تمایلی به تأمل در این موضوع ندارم.

وی ادامه داد: تمام فکر من در حال حاضر برای تیمم است و دوست دارم تا جایی که می‌توانم برای استیل آذین مهره مفیدی باشم چون با این تیم قرارداد دارم و در ازای پولی که می‌گیرم برای تیمم بازی می‌کنم پس دلیلی ندارد در این میان بخواهم با باشگاههای دیگر وارد مذاکره شوم.

هافبک چپ پای استیل‌آذین تصریح کرد: درست است که استیل‌آذین طی هفته‌های اخیر نتایج خوبی بدست نیاورده اما اینها باعث نخواهد شد تا به جدایی از این تیم فکر کنم. استیل‌آذین در حال حاضر شرایط خوبی ندارد اما باشگاه، کادرفنی و همه ما بازیکنان، این تیم را دوست داریم و تنها فکرم هم این است که برای تیمم مفید باشم تا هر چه زودتر شرایط استیل‌آذین به روال ایده‌آل بازگردد.

وی در پایان گفت: نتایج استیل‌آذین در تصمیم‌گیری من بی‌تأثیر است و تأکید می‌کنم که هیچ صحبتی با باشگاههای پرسپولیس و استقلال نداشتم؛ اگر هم صحبتی مطرح شده من در جریان آن نیستم و در صورتی که قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد روال منطقی‌اش آن است که باشگاهها با هم وارد مذاکره شوند، نه اینکه من بخواهم مستقیما تصمیم بگیرم.

زنیدپور در مورد بازی دیروز تیمش مقابل راه آهن افزود: نمی دانم چرا نمی توانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم هرچه زودتر از این بحران خارج شویم.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 16 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: